11.4.2011

אביב הגיע פסח בא



האביב כבר כאן
וזה הזמן לרענן ולנקות, להתחדש ולזרוק לפח דברים שאין בהם צורך
(למחזר או לתרום כמובן!).
אני מודה, יקירי ויקירותי, שהבית שלי הגיע במהלך החודשים האחרונים
למצבים קיצוניים של באלגן ולעומס מיותר. צעצועים וכל מני חלקים שלהם,
ערימות כביסה, חומרי יצירה, תיקים, ניירות...
יש לי מגוון של תירוצים, אבל זו השורה התחתונה.

למרות שאני עוסקת בעיצוב ויש לי דעה והצעות לשדרוג כל מקום שאני הולכת אליו
הנה מסתבר שבביתי שלי אני די אבודה....

ומה יהיה?! ליל הסדר מתקרב (אצלנו בבית!) ואני לא יודעת מאיפה להתחיל... (וגם אין לי זמן).

אין ברירה.
לעבודה.


(קישור לתמונה Crafted By Lindy | Indie Quarter  |  Debbie Smyth.)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה ! מיה.

רשימת מחשבות על טרנדים אחרונים בעיצוב- (לפני שכולנו עוברים למטאוורס)

כולם כבר סיכמו את התערוכה במילאנו, והטרנדים שנראו בה. אני לא נסעתי השנה והרשימה הקטנה הזאת מסתובבת לי במחשבות כבר כמה זמן, אבל ברור שחלק מהד...